Για την διαδικασία της παραγγελίας σας, ακολουθείτε τα αναλυτικά βήματα στην ενότητα «Πως να την αποκτήσετε». Εάν επιθυμείτε ένα μοντέλο το οποίο την δεδομένη χρονική στιγμή δεν είναι διαθέσιμο, μπορείτε να επιλέξετε «να ενημερωθώ όταν είναι διαθέσιμο». Έτσι, αναλαμβάνουμε την υποχρέωση να είστε οι πρώτοι που θα ενημερωθείτε μόλις το προϊόν είναι έτοιμο για την επόμενη ενοικίαση- ένα βήμα μπροστά από όλους!
Οι παραγγελίες που ολοκληρώνονται πριν τις 14.00 σε εργάσιμες ημέρες, αποστέλλονται την ίδια ημέρα. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται είτε μετά τις 14.00 σε εργάσιμη ημέρα, είτε οποιαδήποτε ώρα σε μη εργάσιμες ημέρες/αργίες, αποστέλλονται την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα. Υπάρχει χρέωση αποστολής, για την οποία ενημερώνεστε κατά την παραγγελία σας ενώ για την επιστροφή της τσάντας δεν υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση.
Υπάρχει η δυνατότητα να παραλάβετε αυτοπροσώπως την παραγγελία σας από το γραφείο courier της περιοχής σας. Σε αυτή την περίπτωση, οφείλετε να κάνετε την παραλαβή εντός 48 ωρών από την ημέρα που η παραγγελία έχει φτάσει στα γραφεία της εταιρείας courier. Σε αντίθετη περίπτωση και εφόσον δεν έχει υπάρξει κάποια πρότερη συνεννόηση για παράταση μεταξύ μας, το δέμα θα επιστραφεί σε εμάς.
Εφόσον έχετε διαλέξει ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, το αντίτιμο πρέπει να κατατεθεί εντός 48 ωρών από την ώρα της παραγγελίας. Αν δεν συμβεί αυτό, τότε το/α προϊόν/τα θα θεωρηθούν ξανά διαθέσιμα προς πώληση και η παραγγελία θα ακυρωθεί.
Οι επιστροφές γίνονται μέσω της συμβεβλημένης εταιρείας courier, με δική μας χρέωση. Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, επιθυμείτε να επιστρέψετε την επιλεγμένη τσάντα νωρίτερα ή αργότερα από την προκαθορισμένη ημέρα που δηλώσατε στην παραγγελία σας, το τμήμα customer care είναι στην διάθεση σας ώστε να σας εξυπηρετήσει, τηρώντας πάντα τους προβλεπόμενους Όρους Χρήσης. Επιπλέον, εάν επιθυμείτε να αλλάξετε την επιλογή σας ώστε να παραλάβετε μία διαφορετική από την επιλεγμένη τσάντα, αυτό γίνεται με δυο τρόπους:
- Χωρίς καμία επιβάρυνση, εάν η παραγγελία σας βρίσκεται σε διαδικασία διεκπεραίωσης και δεν έχει σταλεί ακόμα,
- Με την ανάλογη χρέωση που θα βρείτε στους Όρους Χρήσης, εάν η παραγγελία έχει ήδη σταλεί ή έχετε ήδη παραλάβει (αλλά δεν έχετε ακόμη χρησιμοποιήσει).
Για την ασφαλή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να πληρούνται τα κάτωθι κριτήρια:
- Το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική κατάσταση παραλαβής
- Το επιστρεφόμενο προϊόν να φθάνει σε εμάς μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας
- Το προϊόν να επιστρέφεται την προκαθορισμένη ημερομηνία επιστροφής (σε αντίθετη περίπτωση ισχύουν χρεώσεις υπερημερίας*)
Η επιστροφή της εγγύησης γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχατε πληρώσει για το προϊόν που επιστρέφετε. Για πληρωμές με πιστωτική κάρτα, η επιστροφή γίνεται στην κάρτα σας άμεσα από εμάς και φαίνεται στην κάρτα σας μέχρι 15 ημέρες αργότερα, ανάλογα με την εκδότρια τράπεζα της κάρτας. Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με κατάθεση σε λογαριασμό της εταιρείας, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται στον λογαριασμό που έχετε δηλώσει κατά την ενοικίαση, άμεσα.
*Οι χρεώσεις υπερημερίας αφορούν κάθε ημερολογιακή ημέρα ημέρα καθυστέρησης της επιστροφής του προϊόντος. Σε περίπτωση που υπάρχει βεβαιωμένη παραγγελία διαφορετικού πελάτη για το συγκεκριμένο προϊόν ενώ ο προηγούμενος δεν το έχει επιστρέψει, η BeMyBag ουδεμία ευθύνη φέρει. Οι εξειδικευμένοι μας σύμβουλοι παρέχουν δωρεάν συμβουλές αντικατάστασης, προκειμένου να βρείτε την τσάντα που θα ολοκληρώσει μοναδικά την κάθε σας ξεχωριστή εμφάνιση.